Monday, June 20, 2011

meh join GA Kisah Marina Fazli ni!

mira join GA by Marina Fazli ni. syarat2nya (mira copy paste jek):



Tepak sirih yang chumel ini mungkin milik korang
 
Teruja tak?? Jom jadi followers aku..


Aku ingat nak bagi souvenir kat pembaca yang setia....Tu yang kat atas tu...kat 5 pembaca untuk bulan June...Kalau ader sambutan Aku nak buat untuk bulan2 yang seterusnyadi atas penghargaan kepada pembaca2 aku...Ok tak? Sesiapa yang nak souvenir daripada aku, mudah je...Firstly of course la kene jadi followers aku, supaya aku dapat tau ader gak orang yang ikut cerita Na...Secondly, aku akan tengok followers yang aktif...iaitu tinggalkan comment kat aku...Senang je kan? Aku akan pantau...Then when the time comes, Aku akan announce sape yang layak untuk dapat souvenir yang chumell ni...Boleh?? Story2 la kat kawan2 skali 
ek??


sapa2 rasa nak join klik SINI. 

No comments: