Monday, June 13, 2011

ME AND IMAN SUPPORT UNICEF GIVEAWAY CONTEST


amiraliyana and Iman support Unicef !

"Semua kanak-kanak dilahirkan dengan hak yang sama rata. Tidak kiralah dari kumpulan etnik, negara mereka dilahirkan, sama ada lelaki mahupun perempuan, kaya mahupun miskin, dilahirkan dengan kecacatan mahupun membawa virus HIV, semua kanak-kanak ini perlu diberikan peluang yang secukupnya untuk menjadi seorang insan yang berguna untuk masyarakat, dan diberikan hak untuk kehadapan dan didengari.

Dalam realiti kehidupan membawa anda meneliti alam kanak-kanak dan remaja di Malaysia dan dimana sahaja komuniti mereka berdiri.  Mempelajari tentang cabaran mereka harus tempuhi seperti mana impian dan harapan yang mereka harapkan untuk menlindungi hak mereka didalam dunia yang dipenuhi kemiskinan, kekejaman dan juga AIDS"

tabik kepada saudara iman ni sebab sanggup join UNICEF. untuk membela nasib kanak2. tak ramai rasanya yang minat ke arah ni. harap2 dengan ada giveaway ni membuka mata bahawasanya ada program yang macam ni. ya dak?

do visit iman's blog untuk berkenalan2 lagi, mana tau ada yang nak join UNICEF jugak =). klik link bawah ni untuk ke blog saudara iman ni.

tag:
bibir merah
asmira

tarikh tutup: 5 julai 2011


mari ramai2 kita  support giveaway ni dan UNICEF!

1 comment: