Tuesday, June 7, 2011

GiveAway EdY : Jangan Main-main!

 
 sapa yang tak main-main boleh klik banner tu kalau nak join.

dengan ni saya yang tidak main-main mahu join GA jangan main-main oleh saudara Edy ni.

hadiahnya lain daripada yang lain oOoo. jangan main-main dengan GA ni! kalau anda main-main tak dapat la nak menang hadiah2 ni. hehe jadi, sesiapa yang rasa dia tak main-main boleh la masuk GA ni. muka kena serius.. tak boleh main-main! =)

hadiah yang tak main-main(jangan main-main):

Tempat Pertama :
1 x Tumblin'  Monkeys

Tempat Kedua
1 x Brain Puzzles

Tempat Ketiga
3 x Uno Card


Saguhati
10 x souvenir dari luar negara
 
tutup 14 june 2011. 

nak tag orang yang tak main-main:

6 comments:

A y e s h a Ramlee said...

link banner tak ada pun... :p

izyan yasmin said...

thanks tag :)

izyan yasmin said...

xde link pun yunk .

Edy Zaidi said...

thanks sudi join giveaway ni...good luck yer...:)

amiraliyana said...

ohh.. baru perasan..
ok.. dah letak..

butterflyana said...

good luck!
:)