Thursday, June 9, 2011

Kalau Saya dapat RM300


tarikh tutup : 15 julai 2011

tag:

aien
nanakimie
fatinlovecontest
dan sesiapa yang terbaca entry ni.

terima kasih kepada kak Safra sebab sudi nak kongsi2 wang kepada blogger2 suma. moga lebih murah rezeki kak Safra selepas ni yaa. aminnn..

 ermm. kalau saya dapat rm300 tu.. banyak benda boleh buat dengan duit 300 tu kan.
if only i can win rm300!!
first.. saya boleh la belanja family makan. saya kan tak keja lagi mana nak ada duit nak belanja family makan kan. so, kalau dapat tu boleh la belanja depa. 

boleh la makan2 macam ni lagi! =) abang belanja masa ni.
pastu, kalau boleh nak bagi hadiah kat my mum n dad laa. yala, since saya pun tak keja mana la nak ada duit nak bagi hadiah2 kat depa ni. jadi kalau dah rezeki dapat rm300 ni mesti la saya kena kongsi ngan depa kan..

present for my mum and dad!

only for mum and dad!
 pastu selebihnya, kalau ada lebih! untuk saya laa. saya pun harus entertain diri saya jugak kan. ermm.. tu kalau dapat la kan.. kalau tak dapat rm300 tu, rm100 hadiah saguhati tu pun jadi laa ya dak kak Safra? =)
present for myself!

TQ. =)

2 comments:

Cik Puan said...

terima kasih sbb sudi join contest ni =)

amiraliyana said...

tq nazira!=)