Wednesday, July 20, 2011

Contest Saya Suka Dan Saya Komen

oh sudah rasa lama tidak update di belog ini.. ini bermakna sudah lama tidak meng'join'kan diri dalam dunia CGL ini.. entah la mood sudah ke mana2 ja.. tapi, di sebabkan blog ni khas utk join GA n contest so tidak boleh di biarkan begitu saja ja.. kena jenguk2 gak dan sekali sekala join..:)

kali ni aku join contest yg di jemput oleh owner blog ini.. sbb kena invite sebab tu aku join untuk tidak menghampakan owner blog tu..:) ya.. seperti yg tertera aku telah join Contest Saya Suka Dan Saya Komen itu..


click banner ini untuk join sekali

dah dua kali aku join GA blog ini.. sebelum ni GA yg ni contest plak.. sama ja bentuk dia.. like gambar yg owner ni masuk.. dan sy dgn baik hatinya telah like semua gambar2 yg owner ini join..:)

nak tag orang yang bertuah: fatin hanani

referer: fara anak abah kerana beliau yang meng'invite' saya =)

dan komen mengenai blog ini.. blog ini simple dengan banner ada vespa lagi.. btw vespa itu sangat comel dan klasik.. blog ini tidak sarat dengan widget2 yang boleh menyerabutkan blog anda.. background yang just nice.. ermm itu ja la nak suruh ubah pun dah takdak dah kot sebab blog awk tidak berat.. ok dah.. lastly, goodluck dalm contest yang awak join! =)

No comments: